Απέλαση τώρα για όσους βάζουν φωτιές για να χτίσουν βίλες και να πουλήσουν οικόπεδα…

Θα συνέβαλλε πολύ στο να μην αντιμετωπίζουμε το προσφυγικό ως πρόβλημα, αλλά ως φαινόμενο καθένας μας να περνούσε έστω ένα 24ωρο σε μία από τις δομές που φιλοξενούνται αιτούντες άσυλο.  Θα ήταν ακόμα πιο επιτυχημένο το πείραμα αν μπορούσαμε να γυρίζαμε το χρόνο πίσω και να περνούσαμε έστω μία ημέρα στην καμένη σήμερα Μόρια, να βιώναμε εκ του σύνεγγυς το κολαστήριο και τι τραβάνε οι άνθρωποι- ναι, οι άνθρωποι- που ζούσαν σε αυτό και ύστερα ας ζητούσαν ορισμένοι την απέλασή τους. Ποιοι τη ζητούν; Οι ίδιοι που δεν είχαν πρόβλημα πριν μερικά χρόνια να καεί το «μπουρδέλο» η Βουλή…

Ας υποθέσουμε πως οι ίδιοι οι πρόσφυγες έβαλαν φωτιά στη Μόρια. Με το σκεπτικό των νοικοκυραίων γιατί να μην απελαύνουμε και τους Έλληνες που βάζουν φωτιές οι οποίες μπορεί να σκοτώσουν και συνανθρώπους τους; Γιατί αυτοί οι Έλληνες σέβονται τη χώρα τους και τους συμπατριώτες τους και δικαιούνται να παραμείνουν σε αυτή και δεν το δικαιούνται εκείνοι που αντί για μια ζεστή υποδοχή τους κλείσαμε σε μια άθλια φυλακή; Οι Έλληνες που βάζουν φωτιές γιατί θέλουν να χτίσουν βίλες πάνω στις στάχτες ή να πουλήσουν οικόπεδα αγαπούν πολύ λιγότερο την Ελλάδα και είναι πολύ πιο επικίνδυνοι για τα συμφέροντά της από τους ικέτες τής Γης…

Σύμφωνα με τον Ποινικό μας Κώδικα, όποιος δεν συνδράμει, δίχως κίνδυνο βεβαίως της δικής του ζωής, συνάνθρωπό του που κινδυνεύει η ζωή του δεν έχει μόνο ηθικές, αλλά και ποινικές ευθύνες. Και ούτε είναι δικαιολογία που στέκεται στο δικαστήριο πως ούτε άλλοι συνέτρεξαν τον κινδυνεύοντα. 

Ομοίως, αντί να στήνουμε δίχτυα στο Αιγαίο και να στέλνουμε μπάτσους στα νησιά οφείλουμε- πολλώ δε μάλλον όταν εισπράττουμε χρήμα κι από την Ευρώπη επί τούτου- να βοηθήσουμε και να ενσωματώσουμε ανθρώπους που δεν έχουν έρθει για να μας κυριεύσουν, αλλά για να επιβιώσουν κάνοντας δουλειές που απαξιούμε να κάνουμε, όπως παλιότερα οι Αλβανοί, που κι αυτούς φοβόμασταν πως θα έπαιρναν τις δουλειές μας και την πατρίδα μας. Όσο για εκείνους που μιλούν για πολιτισμικές διαφορές, πράγματι υπάρχουν, μόνο που δεν τις βλέπουν όταν πρόκειται για έναν Σαουδάραβα επενδυτή που του δίνουμε με τη μία την υπηκοότητα παρά μόνο στον Αφγανό εξαθλιωμένο. Όποιος, όμως, αξιολογεί τους ανθρώπους με βάση αποκλειστικώς τα λεφτά και την εθνικότητά τους είναι ήδη νεκρός…   

tripioevro.blogspot.com/2020/