Τηλεκπαίδευση: Πότε ο Πάροχος δεν μπορεί, πότε το Δίκτυο αδυνατεί!

Χθες, πρώτη μέρα τηλεκπαίδευσης στα σχολεία έφταιγε ο Πάροχος και το υπουργείο Παιδείας δεν είχε καμία ευθύνη. Επίσης, η ζωή είναι δύσκολη και τα λοιπά και τα λοιπά. Ας πούμε λοιπόν ότι η κυβέρνηση, για χτες, δεν μπορούσε να κάνει κάτι, παρόλο που ήταν ενημερωμένη για ενδεχόμενα προβλήματα.

Σήμερα, το υπουργείο Παιδείας, μέσω πηγών στο ΑΠΕ-ΜΠΕ μας ενημερώνει ότι πάλι κάτι δεν πάει καλά. Υπάρχουν άλλωστε και πολλές καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες το σύστημα «σέρνεται»…

Ας δούμε, όμως, και την αρμόδια ενημέρωση μέσω πηγών: Ισχυρίζονται ότι οι περισσότερες από 40.000 ψηφιακές τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου είναι σε λειτουργία και η πλατφόρμα η πλατφόρμα Webex δεν παρουσίασε προβλήματα, αλλά υπάρχει άλλο ζήτημα! Ποιο είναι αυτό; «Δοκιμάζεται», λένε, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το οποίο αντιμετωπίζει δυσκολία στο να ανταποκριθεί, καθώς, εκτός από τους εκπαιδευτικούς, σήμερα εισέρχονται και μαθητές. Αποτέλεσμα, όπως τονίζουν οι αξιότιμες πηγές, το Δίκτυο «πέφτει» συχνά από το πρωί.

Παρ’όλα αυτά, μην ανησυχείτε, οι αρμόδιες υπηρεσίες βρίσκονται σε συνεχή επαγρύπνηση για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν, όπως τονίζεται από τις ίδιες πηγές…

Όπως και να έχει, πάντως, μπορεί η κυβέρνηση να επιθυμεί να αυτογελοιοποιείται αλλά εδώ πρόκειται για την εκπαίδευση των μαθητών. Είναι η ίδια κυβέρνηση που δεν έκανε δεκτά τα αιτήματα των μαθητών για 15 μαθητών ανά τάξη, διότι – όπως έλεγε – δεν υπήρχε ζήτημα, Στη συνέχεια, βέβαια, έκλεισε τα Γυμνάσια και τα Λύκεια. Και σε δύο μέρες τηλεκπαίδευσης αυτό που έχει να πει είναι: Πότε ο Πάροχος δεν μπορεί, πότε το Δίκτυο αδυνατεί…

Αντιλαμβάνονται πόσο προκλητικοί είναι, άραγε;

Σημειώνεται ότι στη συνέχεια της ημέρας η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης έβγαλε ανακοίνωση όπου υποστηρίζει ότι «Έχουν υλοποιηθεί ενέργειες ενίσχυσης του συστήματος από τον πάροχο της πλατφόρμας προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες ψηφιακές τάξεις». Επίσης, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι « μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας, ο πάροχος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες για τη θωράκιση του συστήματος». Κατόπιν αυτών, ένα ποσοστό εκ των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ενημερωθεί μετά το τέλος των σχετικών διαδικασιών για το νέο ατομικό τους σύνδεσμο ψηφιακής τάξης, ο οποίος θα πρέπει να αποσταλεί εν συνεχεία στους μαθητές τους. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και μαθητές θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν το σύνδεσμο που είχαν μέχρι τώρα». Ενημερώνει,δε, ότι «εξαιτίας διαπιστωμένης υπερχρήσης του συστήματος, επισημαίνεται ότι μόνο εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα καλούνται να συνδέονται στο σύστημα».

Ημεροδρόμος