Συγκλονιστικές καταγγελίες σε βάρος του Π. Φιλλιπίδη και υπόνοιες για την ύπαρξη ενός μεγάλου κυκλώματος.

Σε πριν Κυριακάτικες εφημερίδες- Βήμα, Πρώτο Θέμα, Realnews- συναντήσαμε πολυσέλιδα ρεπορτάζ για το πώς «ποιούν ήθος» κάποιοι προβεβλημένοι ηθοποιοί.

Δεν θα εστιαστούμε όμως σ’ αυτό το γεγονός παρ’ όλο που οι καταγγελίες που έκαναν στο Πειθαρχικό Συμβούλιο του Σωματείου Ελλήνων ηθοποιών οι Αννα-Μαρία Παπαχαραλάµπους,, Ελένη ∆ροσάκη και Πηνελόπη Αναστασοπούλου. σε  βάρος του Πέτρου Φιλιππίδη είναι συγκλονιστικές. (Της φέρνει στην δημοσιότητα το «Πρώτο Θέμα»).

Οι τρεις γυναίκες ηθοποιοί περιγράφουν µε ανατριχιαστικές λεπτομέρειες την εμπειρία τους από τη γνωριμία και τη συνεργασία που είχαν µε τον Π. Φιλλιπίδη σε διάφορες θεατρικές παραστάσεις, ζητώντας την οριστική διαγραφή του από το ΣΕΗ.

Τώρα, στο ερώτημα γιατί γίνονται μετά από τόσο καιρό αυτές οι καταγγελίες ίσως έχει βάση αυτό που δηλώνει η Αννα-Μαρία Παπαχαραλάµπους, «Ακόμα όμως και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, δεν µμπορώ να καταλάβω γιατί δεν μίλησα εγκαίρως, λέγοντας όλη την αλήθεια, στους δικούς µου ανθρώπους που θα µμπορούσαν να µε έχουν προστατεύσει. Αν µμπορώ έστω και τώρα να δώσω μια εξήγηση, πάνω απ’ όλα στον εαυτό µου, είναι ότι η ντροπή, η ενοχή και ο φόβος που ένιωθα κυριολεκτικά µε είχαν παραλύσει».

Οι κοπέλες αυτές βίωσαν ένα Γολγοθά με άλλη να καταφεύγει στο αλκοόλ και άλλη σε ηρεμιστικά χάπια για να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις καταστάσεις που τους δημιουργούσαν οι «νοσηρές επιθυμίες» και οι «προσβολές της γενετήσιας αξιοπρέπειάς» τους, από τον Π. Φιλλιπίδη.

Αυτό που έχει πολύ μεγάλη σημασία από τις καταγγελίες των ηθοποιών είναι η αποκάλυψη ότι εδώ πιθανόν να  υπήρχε (υπάρχει1) ένα τεράστιο κύκλωμα συντονισμένο, που κάνει εκβιάζει και συμπαραστέκεται στις επιθυμίες του κάθε διεστραμμένου θιασάρχη.

 Και εδώ θα παραθέσουμε ένα απόσπασμα από την καταγγελία που έκανε στο ΣΕΗ η ηθοποιός Ελένη ∆ροσάκη –  

Κάποια στιγμή άρχισε να µε απειλεί -σ.σ ο Φιλιπίπδης-ανοιχτά ότι αν δεν του κάτσω θα φροντίσει ώστε να µην περάσω ως φοιτήτρια τις εξετάσεις του υπουργείου. Εγώ είχα τρομοκρατηθεί διότι δεν ήξερα κατά πόσο είναι πράγματι σε θέση να πραγματοποιήσει την απειλή του.

Την ημέρα των εξετάσεών µου, που θα διεξάγονταν στο Θέατρο Τέχνης στην οδό Φρυνίχου, και ενώ περίμενα έξω από το θέατρο τη σειρά µου να εξεταστώ, εμφανίστηκε μπροστά µου ο καταγγελλόμενος και µε ρώτησε για πολλοστή φορά “αν θα του κάτσω”!

 Εγώ τρομοκρατήθηκα, έχασα τα λόγια µου και πάγωσα επιτόπου στη θέση µου. Ειλικρινά δεν περίμενα ότι θα φτάσει στο σημείο να έρθει επί τούτου στο θέατρο την ημέρα των εξετάσεών µου για να µε απειλήσει και να µε τρομοκρατήσει για άλλη µία φορά!

Οταν έφτασε η σειρά µου και ανέβηκα στη σκηνή για να εξεταστώ, είδα τον καταγγελλόμενο να εισέρχεται στην αίθουσα του θεάτρου και να κατευθύνεται προς το μέρος όπου καθόταν η εξεταστική επιτροπή, χαιρετώντας εγκάρδια και συνομιλώντας θερμά µε τα µέλη αυτής. Οταν αυτά του γύρισαν την πλάτη και δεν τον είχαν πια στο οπτικό τους πεδίο, διότι κοιτούσαν πλέον εμένα που ετοιμαζόμουν να τους πω τα κομμάτια που είχα ετοιμάσει, ο καταγγελλόμενος έφερε τον δείκτη του στο πλάιτου κεφαλιού του και έκανε τη χαρακτηριστική κίνηση που σημαίνει “είδες που σ’ τα έλεγα;”. 

Περιττό να αναφέρω ότι δε πέρασα στις εξετάσεις του υπουργείο.

tsak-giorgis.blogspot.com/